2011. november 9., szerda

Kívánságműsor


Állítólag egy film sikeréhez elengedhetetlen, hogy legyen benne kutya, és gyerek. A kutya már megvan. :p

Támadt egy ötletem, mégpedig az, hogy egy  "kívánságműsor" rovatot indítok itt a blogon. Az, hogy hány bejegyzés fog a kívánságok teljesítéséről szólni, csakis Rajtatok, illetve az aktivitásotokon múlik.

Az apropója? A főzősuliban is gyakran  előfordul, hogy "kívánságmenüt" főzünk, a törzsvendégek kíváncsiak valamilyen ételre vagy technikára (pl. bélszín sütése) és mi teljesítjük. Gondoltam, mivel úgyis közelednek az ünnepek, ezzel kedveskedem Nektek.

A lényeg, hogy Ti levelet írtok nekem, amiben  leírjátok, milyen receptet szeretnétek látni, illetve  hogy esetleg milyen konyhatechnológiára vagytok kíváncsiak (azért légyszi sous-vidolást ne kérjen senki :)).

Én meg majd igyekszem teljesíteni a kívánságokat. 

A kéréseket a strawberry@chello.hu email címre várom, 2011. december 1-jéig. 

Ne fogjátok vissza magatokat!

Üdv, Straw (és Rozi)



3 megjegyzés:

  1. én úgy tudom h nő, kutya & gyerek. de a nő is megvan :-)

    VálaszTörlés
  2. Lilla, énnekem is az rémlett, hogy 3, de a 3. nem ugrott be... :)

    VálaszTörlés
  3. a marcipán már megvan...gondolkodom!! :) pl ilyesmi, hogy: u-baileys? karácsonyi kuglóf (de olyan, ami nem száraz), a tökéletes bejgli...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails