2011. december 4., vasárnap

Majdnem gasztro


Tavaly, de az is lehet, hogy tavalyelőtt egy magazinban láttam ezt az ötletet: ajtódísz mályvacukorból. Mekkora ötlet már! (Kár, hogy nem nekem jutott eszembe.) Anyagköltsége és -igénye minimális. Egy ragasztópisztoly nagy segítség, de anélkül is elkészíthető.

Amire szükségünk lesz: 
hungarocell koszorúalap
1 nagyobb csomag mályvacukor
gyöngyvégű gombostű
szalag

A többi csak a fantáziánk és némi kézügyesség kérdése. (Én a mályvacukrokat félbevágtam, csak egy pár darab egészet használtam és nem tettem mindegyikbe gombostűt, hogy ne legyen giccses, hanem ragasztópisztollyal rögzítettem. A felakasztáshoz szánt szalagot előre kell rákötni, a cukrok felragasztása előtt.)

5 megjegyzés:

  1. Tavaly volt a Szufléban. Tényleg jó ötlet, én is néztem.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű! Vittem az ötletet. :)

    VálaszTörlés
  3. Ez tényleg csúcs! nagyon jó!)

    VálaszTörlés
  4. :) De jó! És hol lehet ilyen gombostűket kapni???

    VálaszTörlés
  5. Virágnagykerben vettem a koszorúalapot és a gombostűket is.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails